Metin: Kardeş köy okuluna 82 koli eğitim malzemesi

Şu kelimeleri boşluklara yerleştirin:
kapsamında; kardeş; kullanılabilecek; okuluna; paylaşmayı; topladı

İstanbul’da başlatılan “Kardeşimin de Olsun” projesi ile toplanan 82 koli eğitim malzemesi, Kırıkkale’de bir köy okuluna gönderildi.
Bağcılar Belediyesi, “Kardeşimin de olsun Projesi” kapsamında, Bağcılar Karacoğlan İlkokulu’nun      1      okulu olan 233 öğrencinin eğitim gördüğü Kırıkkale’nin Aşağımahmutlar Köyü Okulu için eğitim malzemesi      2      .

Görsel eğitim materyalleri, projeksiyon makinesi, okul öncesi çocuklar için oyuncaklar, okuma kitapları, satranç takımı, spor malzemeleri, eğitim ve öğretimde      3      teknolojik malzemelerin de bulunduğu koliler hazırlandı.

82 koliden oluşan eğitim malzemeleri, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü Aziz Erdoğan ve Karacaoğlan İlkokulu Müdürü Yüksel Köşker ile iki öğretmen tarafından köy      4      gönderilmesi için yola çıkarıldı.

Bağcılar Belediye Başkanı Lokman Çağırıcı çalışma ilgili şunları söyledi: “Her yıl on binlerce kitabı ülkemizin değişik coğrafyadaki il ve ilçelerine ulaştırıyoruz. Proje      5      öğrencilerimiz, kitaplarını, defterlerini ve belki de en kıymetli eşyaları olan oyuncaklarını paylaşıyorlar.”

Bağcılar İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz ise çalışmayı öğrencilerin      6      , kardeşliği, birlik ve beraber yaşamayı öğrenmeleri için başlattıklarını belirtti.

Önemli kelime ve ifadeler:

koli : πακέτο

malzeme : υλικό

satranç : σκάκι

kıymet : αξία / kıymetli : πολύτιμος/η/ο

Leave a Reply

